kas?kur?kad?

trešdiena, augusts 31, 2011

Kādēļ mums tik grūti pierast pie pārmaiņam - grēksūdze, cīņa ar sevi.



    Dzīve mūs pārbauda ik uz soļa. Jo vairāk krīti, jo vairāk sasities, jo spēcīgāks paliec. Galvenais ir nezaudēt spēku atkārtoti piecelties. Mēs esam kā kaķi ar vairākām dzīvībām, tik dažkārt to neapzinamies. Pārmaiņas katram mums ir  nepieciešamas, kā teicis Rainis:


 "Pastāves kas pārmainīsies"

jo ieslīksot rutīnā cilvēks, manuprāt, degradējas. Tātad, lai mēs iemācītos dzīvē ko jaunu, sasniegtu jaunus mērķus, mums ir jāiziet vairāki dzīves līkloči. 
Mums visiem ir mērķi, iegribas un vēlmes. Lai tās īstenotu nereti ir jādara kas tāds, ko mēs nevēlamies.
Šis raksts varētu būt man kā tāds sevis mierinājums, jo nesen saskāros ar situāciju, kad esot apmierinātai ar savu
dzīvi man no tās apmierinātības bija jāatvadās, piespiedu kārtā. Kaut gan vārds "piespiedu" varētu būt nevietā, jo
mani neviens aiz šlipses nevilka to darīt, vienkārši jutu ka man vairs nav gaisa, kaut ar savu vietu biju vienā mierā.
Darīju to ko no sirds vēlējos, līdz jutu ka no manis tiek prasīts un prasīts, bet atpakaļ neko no tā negūstu, ar to
samierinājos pusgadu, jo likās ka manī ir vaina. Daudzi logi aizvērās, bet atvērās citas durvis. 

Esmu cilvēks kam grūti pierast pie pārmaiņām. Grūti pierast pie kaut kā ko zaudēju un ko mīlu, vai tas būtu darbs, 
kāds cilvēks, dzīvnieks, vai kāda lieta. 
Es saaugu ar to visu vienā veselumā. Jums vajadzētu redzēt manu reakciju, kad kaut ko nevaru atrast savā rokas somiņā. 


Nu esmu spērusi soli atpakaļ, ir vieglāk, bet mokoša liekas sajūta ka rokas man sasietas un neesmu īsti tur kur 
vēlos būt, kaut gan šim viegluam ir tik vienkārši pierast, ka atkal varu iesēdēties un sākt degradēt sevi. Nav pagājis 
nemaz daudz tā laika, bet saprotu ka tā turpināties arī vairs nevar. Tādēļ nonācu pie secinājuma, ka atkal ir jāuzsāk "dzīves revolūcija"
, jā, tā es saucu pārmaiņas starp kurām es lieku vienādības zīmi ar revolūciju. Gribas sevi kaut kur ielikt no sirds. Tas viss patiesība ir tāda kā spēle, sevis meklēšana visumā.

Lai ko sasniegtu Tev par to ir jācīnās. 
Neviens nenāks nesmērēs Tev sviestmaizi un nebāzīs Tev to mutē.  
Tu pats esi savas dzīves kalējs, tad ņem to kaltu un kal! 
Tev ir visas iespējas! 
Uz citiem paļauties nav vērts.  
Vienīgais, kam Tu vari uzticēties, esi Tu pats. 


Nav bijis viegli dzīvot ar šiem uzskatiem, bet viss kas mums sagādā grūtības padara mūs stiprākus. 
Man tiešām šķiet ka šie uzskati mani ir stiprinājuši. 




Galvenā doma tajā visā ir - nestāvi uz vietas un attīsties, jo neviens nav teicis, ka tas būs viegli, bet ir teicis ka tas 
būs tā vērts! 

a.b.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru